Klachtenformulier

Heeft u een klacht over onze praktijk ?

Wij willen ons werk graag professioneel uitvoeren en vinden het belangrijk dat u ons vertrouwt. Natuurlijk is het mogelijk dat u geen goed gevoel heeft na contact met onze praktijk. U vindt bijvoorbeeld dat u niet serieus bent genomen of u heeft de praktijk niet goed kunnen bereiken. Wij willen dat dan graag zo snel mogelijk weten, zodat wij dit met u kunnen bespreken en we ervan kunnen leren.

Dit kunt u doen door het Klachtenformulier op de website in te vullen of aan de assistente een klachtenformulier te vragen. Eén van onze huisartsen neemt uw klacht dan in behandeling.

De huisarts of een andere medewerker kan u bellen als uw klacht nog niet helemaal duidelijk is.  Daarna geven we telefonisch of via een afspraak een reactie op uw klacht.

Wij streven ernaar om uw klacht uiterlijk binnen een maand in behandeling te nemen en af te ronden.
Bent u daarna nog niet tevreden? Dan kunt u altijd een schriftelijke klacht indienen bij de onafhankelijke Klachtencommissie in onze regio, waarbij de huisartsenpraktijk is aangesloten.

Indien u de klacht niet direct met onze praktijk wilt bespreken,  kunt u uw klacht bij de Klachtencommissie Huisartsen indienen. 

 

Stichting Klachtenregeling Huisartsenzorg Zuid-Nederland

Postadres: Postbus 8018, 5601 KA Eindhoven

Telefoon: 040 - 212 27 80

E-mail: info@klachtenhuisarts.nl

Website: www.klachtenhuisarts.nl

Voornaam:
Achternaam*:
Adres:
Postcode:
Plaats:
Telefoon:
Email*:
Uw klacht*:

Verificatie*
Ter voorkoming van misbruik van dit formulier door kwaadwillende gebruikers dient u hieronder in het vakje een vinkje te zetten en eventueel de vraag die verschijnt te beantwoorden. Zonder deze stap is verzending van dit formulier niet mogelijk.


Contact

Spoednummer 0118 593443
 

Apotheekhoudende Huisartsenpraktijk 't Plein

’t Plein 2
4353 BX Serooskerke
Telefoon:
0118 591212
Receptenlijn:
0118 596083
Fax:
0118 596082
Routebeschrijving >

over de praktijk

Zoek e-health toepassingen

Zoek e-health toepassingen